poniedziałek, 4 stycznia 2010

2010 postanowienia - 2009 podsumowanie

Zacznę od drugiego: skok w przepaść i sukces. Oglądałam "Avatar" i ten moment, kiedy bohater skacze, by znaleźć się na grzbiecie straszliwego smoka do mnie przemawia. Osobiście odebrałam tę scenę i przełożyłam ją na moje kiełznanie materii firmowej. Dużo więcej we mnie emocji i uwagi na nią niż przed skokiem. Czuję, że korzystam z wiedzy, która do mnie przychodzi za każdym razem. Uczę się kierować swoje emocje we właściwych kierunkach i ten wielki smok zaczyna się mnie słuchać. To mój sukces.

Postanowienia:
1.  zebrać drużynę, z którą będę współpracować przy sprzedaży i realizacji szkoleń i coachingów;
2. stworzyć ciekawy projekt szkolenia/szkoleń, który będzie sprzedawał też wizerunek firmy; (jest pomysł - nie ma człowieka);
3.  wyjść z długu;
4. zainwestować środki w powierzchnię biurową - wynajem biur i sal konferencyjnych (przychód pasywny).

Osobiste:
1. schudnąć jeszcze 4 kg i utrzymać wagę;
2. świadomie kierować swoim życiem i nie dawać się przeciwnościom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz