piątek, 15 stycznia 2010

Kiedy ostatnio przeglądaliście swoje CV?

Kiedy ostatnio przeglądaliście swoje CV? Albo kiedy ostatnio je odświeżaliście? Ciekawi mnie, co po latach sądzicie o swojej drodze zawodowej, albo jak z perspektywy dzisiejszej widzicie poprzednie miejsca pracy, jak oceniacie swoich byłych szefów, kolegów, obowiązki? Czy jesteście w stanie się z nimi spotkać, np. na bankiecie, albo na szkoleniu...

Ja zrobiłam coś takiego dopiero co... Pomyślałam, że skoro szukając ekipy ciekawych ludzi, wymagam od nich przedstawienia swoich osiągnięć i doświadczeń, to wypada, żebym sama też podsumowała swoją drogę zawodową (oczywiście natychmiast okazało się, że akurat potrzebne jest aktualne CV - moje zdanie na temat GOTOWOŚCI już znacie:P). I prawdę mówiąc szczęka mi opadła. Nie żebym miała jakieś spektakularne osiągnięcia - mam zwyczajne, ludzkie... Ale gdyby 10 lat temu, ktoś powiedziałby mi, gdzie będę dzisiaj, to  bym mu nie uwierzyła. Byłam wtedy zalęknioną młodą dziewczyną, nie stawiałam sobie wygórowanych celów, ale ciągle próbowałam, jakby w jakimś niepokoju, czy przekonaniu, że nie jestem na swojej ścieżce...
Dzisiaj inaczej patrzę na świat, i okazuje się, że te 10 lat, które zobaczyłam w swoim CV,  to dla mnie bardzo twórczy i aktywny okres. Pełen oczywiście porażek, konfliktów, błędów, ale każdy z nich to krok naprzód, o poziom wyżej. A już przygoda z Martą (szczegóły innym razem), to majstersztyk edukacyjny... i o tym, to na pewno będzie książka (jestem gotowa w niej nawet zabić!!!)

Jak to podsumować? No jednak sukces... ciągle sukces:)

2 komentarze:

  1. Witam :) podziwiam Cię, bo ja nie zaglądałam do swojego CV odkąd mam pracę ;) w której mi dobrze. Zaktualizuję CV w razie potrzeby...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Mi... dlaczego w razie potrzeby... to bardzo wartościujące przypomnieć sobie siebie kiedyś i porównać z tą teraz... Zdecydowanie polecam:)

    OdpowiedzUsuń