- Nigdy nie zasypiaj - każdą sytuację wykorzystuj, by osiągać dodatkową wartość dla Klienta... czyli dla siebie. O co chodzi? O unikalne know-how sprzedażowe, które wyróżni Cię spośród innych sprzedawców na Twoim rynku. To brzmi jak banał, ale właśnie dlatego warto się temu przyjrzeć... Jeśli pilotujesz modele samolotów, to znajdujesz porozumienie z ludźmi z tego samego kręgu... Wiesz jak sprawić im radość, jakie informacje będą im przydatne... i z łatwością budujesz obraz człowieka żywego... A tacy są bliżsi Klientom, łatwiej z nimi rozmawiać, jest chętniej się z nimi spotykać... Pielęgnuj więc pasje, spotykaj się z ludźmi, słuchaj ich chętnie....
- Zbuduj dla siebie unikalne sprzedażowe know-how. Znajdź najlepszy sposób dla siebie na pozyskiwanie zainteresowania potencjalnych Klientów. Poznaj proces sprzedaży w swojej branży, poznaj kluczowych konkurentów i określ swoich kluczowych Klientów. Znajdź swoje mocne strony i spraw, by wyróżniły Cię na rynku sprzedawców. Sprzyja temu pielęgnowanie pasji... i przyjaciele... A konkretnie znowu chodzi o to, by okazać się żywym człowiekiem. Znać się na pracy, lubić ją wykonywać, ale mieć oprócz niej jeszcze coś interesującego: życie rodzinne, pasję do grania w planszówki, teatr, muzykę, książki...
- Uważnie słuchaj. Ludzie w Twoim otoczeniu mają wielu znajomych i wiele problemów do rozwiązania... Z całą pewnością w niektórych z nich możesz pomóc... i dać się zapamiętać...
- Naucz się prosić o rekomendacje: Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz moją usługę/firmę przyjaciołom i znajomym...
Dałam sobie 90 dni, aby nauczyć się osiągać każdy sukces o jakim pomyślę:) Marzę o zarobieniu przyjaznych pieniędzy i nie zarobieniu się po pachy. Chcę potem tego uczyć innych, więc plan wydaje się być dojrzały... Czy na pewno? Śledź tego bloga, żeby to sprawdzić. 13 grudnia będzie wiadomo, co zrobiłam i co osiągnęłam:)
środa, 26 grudnia 2012
Jak uzyskiwać entuzjazm klientów?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz