środa, 22 października 2014

Zmęczenie

Jestem zmęczona... Nigdy nie pracowałam w taki sposób:( Tak intensywnie... mimo, że robię w to, co kocham i tak jak kocham, to jednak taka intensywność jest dla mnie obca:)

Ale czy to oznacza, że jestem słaba? Nie, jestem po prostu zmęczona. Nie mam czasu na swój fitness, nie mam czasu dla rodziny, nie mam czasu na zakupy tego, co mi dobrze robi, żywię się w kawiarniach, piję kawę, a w czasie spotkań niektórzy ludzie wysysają ze mnie energię, a ja nie umiem się przed tym chronić, jeszcze... Przełożyłam nawet świętowanie moich urodzin na grudzień:)

Już umiem:

  • dzwonić, umawiać spotkania,
  • tworzyć atmosferę do dobrej rozmowy,
  • zadawać bardziej głębokie pytania niż wcześniej, 
  • prowadzić prezentacje z kartek i bez kartek, mówić o programie marketingowym, 
  • nieść wspaniałe wieści przydatne ludziom w moim otoczeniu, związane z zarabianiem dodatkowych pieniędzy,
  • przyciągać do siebie i do mojego pomysłu,
  • poszerzać świadomość ludzi w moim otoczeniu (i przy okazji swoją),
  • działać z entuzjazmem,
  • prosić o pomoc.

Jestem:

  • profesjonalnym networkerem,
  • holograficzna (mój PowerTeam wie o co chodzi:),
  • zaangażowana,

dlatego jestem zmęczona...

To wszystko w takiej intensywności naprawdę ma miejsce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz