środa, 8 października 2014

Taki mam plan - z grubsza...

Za mną 4 spotkania w ramach tworzenia społeczności ZDROWYCH RODZIN. Dziękuję za wsparcie i za uczestnictwo Kasi Garstce - Mysiorskiej. Jej 100 ZDROWYCH RODZIN i moje 100 ZDROWYCH RODZIN pozwoli nam wszystkim odważniej patrzeć w przyszłość.

Uderzyłyśmy w czuły punkt w naszym otoczeniu, czyli we współpracę i zarabianie pieniędzy. Dzięki naszej wiedzy i kompetencjom ludzie poczują się lepiej, zmienią nawyki i podreperują budżet domowy..., a kto wie, może zmienią swoje życiowe ścieżki również..

Czego się nauczyłyśmy?
Że nasi goście są odbiciem naszych lęków i przekonań:) Drogo, ciężko, zajmuje czas, nie da się zarobić... i inne takie pojawiają się na naszych spotkaniach. A my szukamy ludzi gotowych podjąć decyzję i zbudować z nami potężną organizację, w której rozwój osobisty i zarabianie pieniędzy są ze sobą spójne. Za mocno jednak uderza w tym projekcie przekonanie o tym, że "ubóstwo jest piękne i wartościowe".  Wiem, że to nasze polskie, ale... fundamentem szczęścia nie musi być przecież wiązanie końca z końcem i rysowanie marzeń na papierze. Chciałabym, żeby było inaczej... Byłoby nieco łatwiej:)

A więc jaki mam plan?
1. Spotkać jak najwięcej ludzi, którzy potrzebują więcej zdrowia i więcej pieniędzy. Potrzebuję każdej pary rąk do pomocy, żeby to osiągnąć.
2. Pokazać plan i porwać ludzi do działania w PowerTeamie:) Mam dość działania w pojedynkę, bo nie mam w tym swojej mocy:) Moje światło najintensywniej świeci na innych, więc chcę to wykorzystać...

Co oferuję?

  1. zarabianie pieniędzy w teamie na miliardowym rynku:)
  2. network oparty na wartościach, które są dla mnie istotne i które sprzedają w branży wellness:)
  3. moje i moich przyjaciół zaangażowanie w tworzenie unikalnej wartości w Twoim biznesie wellnessowym:)
  4. praktykę długowieczności w społeczności ludzi, dla których zdrowie i styl życia są bardzo ważne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz