czwartek, 16 października 2014

Przekonaj mnie, że warto się z Tobą spotkać...

Coooo!!!!?

Czy ja jestem jakimś tam pierwszym, lepszym sprzedażyną, żebym miała Cię przekonywać o tym, że warto się ze mną spotkać?!!!

Człowieku, odkąd się znamy, narzekasz na to samo i robisz to samo, czyli nie masz czasu, bo musisz zarabiać, żeby uzbierać, żeby zatrudnić człowieka... Niosę do Ciebie kawał wiedzy biznesowej, m.in. o tym, że czas na zmianę w myśleniu, a Ty mi mówisz "przekonaj mnie, że warto Ci oddać pół godziny".

Rety, jakimi ludźmi ja się otoczyłam?!!!
Od dłuższego czasu mnie to zadziwia i za każdym razem zaskakuje.

A co w tym dla Was?

  1. Nie dajcie się zwariować:) Wasi znajomi kochają Was takimi, jakimi jesteście i nie chcą, żebyście się zmieniali. Sami też nie mają na to ochoty:) Dlatego poznawaj nowych ludzi, stale wydłużaj listę swoich znajomych - nigdy nie wiesz, kiedy będziesz potrzebował się do nich zwrócić o pomoc:)
  2. Myśl biznesowo - pomagaj, ale bez tego przyjacielskiego gestu, którego ludzie nie znoszą. Ludzie kochają sami dźwigać się ze swoich problemów. Twoją rolą jest dostarczyć im wiedzy o tym, że jesteś gotowy zrobić to z nimi. 
  3. Bądź gotowy usłyszeć "NIE". Nastaw się, że świata nie uratujesz. Możesz jedynie zmienić siebie i swoje otoczenie:) Jak patrzę na zmiany, jakie dokonały się we mnie, to wiem, że ta wewnętrzna praca rezonuje na zewnątrz i będzie poszerzać swój wpływ... Tylko tyle i aż tyle:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz