wtorek, 21 stycznia 2014

Nawyki, które pracują w sprzedaży Cz.5

Nawyk 9 Tworzenie potrzeby - kluczem skuteczności w sprzedaży jest wiedzieć jaki problem w istotny sposób rozwiązuje proponowany produkt/moja usługa. David Sandler uczy, że kluczem do skutecznego kreowania potrzeby jest dotarcie do autentycznego bólu Klienta. To niełatwa praca. Wymaga mocnej koncentracji na Kliencie i wspaniałej relacji. Relacji, w której Klient zgłasza autentyczne przeszkody - które często są też osobiste. Mało zarobków? Zagrożenie utratą pozycji w firmie po zmianie właścicielskiej? Mało czasu dla rodziny - zbyt wielkie obciążenie zadaniami? "Drogi Kliencie, co będzie, jeśli nie zdecydujesz się na tę usługę? Jak długo jeszcze dasz radę? Przynoszę Ci rozwiązanie, dzięki któremu będziesz zarabiał więcej, a Twoi ludzie będą pracowali dla Ciebie - nie odwrotnie. Gadajmy o tym, co zrobisz ze swoim wolnym czasem..."


Nawyk 10 Osiąganie rekomendacji - wspaniali sprzedawcy osiągają wspaniałe rekomendacje od zadowolonych Klientów. Po zakończonej sprzedaży dalej utrzymują z nimi kontakt  - co przynosi większą satysfakcję z kupowanie właśnie u nich i generuje nowe rekomendacje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz