Nawyk 9 Tworzenie potrzeby - kluczem skuteczności w sprzedaży
jest wiedzieć jaki problem w istotny sposób rozwiązuje proponowany produkt/moja
usługa. David Sandler uczy, że kluczem do skutecznego kreowania potrzeby jest
dotarcie do autentycznego bólu Klienta. To niełatwa praca. Wymaga mocnej
koncentracji na Kliencie i wspaniałej relacji. Relacji, w której Klient zgłasza
autentyczne przeszkody - które często są też osobiste. Mało zarobków?
Zagrożenie utratą pozycji w firmie po zmianie właścicielskiej? Mało czasu dla
rodziny - zbyt wielkie obciążenie zadaniami? "Drogi Kliencie, co będzie,
jeśli nie zdecydujesz się na tę usługę? Jak długo jeszcze dasz radę? Przynoszę
Ci rozwiązanie, dzięki któremu będziesz zarabiał więcej, a Twoi ludzie będą
pracowali dla Ciebie - nie odwrotnie. Gadajmy o tym, co zrobisz ze swoim wolnym
czasem..."
Nawyk 10 Osiąganie rekomendacji - wspaniali
sprzedawcy osiągają wspaniałe rekomendacje od zadowolonych Klientów. Po
zakończonej sprzedaży dalej utrzymują z nimi kontakt - co przynosi
większą satysfakcję z kupowanie właśnie u nich i generuje nowe rekomendacje...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz