wtorek, 7 stycznia 2014

Nawyki, które pracują w sprzedaży Cz.3

Nawyk 5 Budowanie relacji - oklepany termin, niemniej istotny... relacja czyli zaufanie... ten szczególny rodzaj związku, w którym gadacie niemal o wszystkim i macie pewność, że nic poza tę relację nie wypłynie..., że jak się umówicie na coś, to właśnie takie będzie...Do zarządzania relacjami przydaje się system CRM. Sprzedawcy lubią go traktować jak narzędzie szefa do kontroli ich pracy. Jednak spełnia dużo bardziej istotną rolę: pozostawia w pamięci to, o czym łatwo zapomnieć...

Nawyk 6 Optymizm i entuzjazm - Wielkich sprzedawców od przeciętnych wyróżnia to, że zawsze mają świetną, przyciągającą do siebie postawę... Klient zgłasza problem - ok, przyjrzyjmy się temu... sprawdzimy co się da zrobić... Nie warto przesadzać z "gadkami-szmatkami" ani owijać w bawełnę. Klienci czują się  bezpiecznie, gdy mają do czynienia z człowiekiem, który wie co mówi i troszczy się o swój interes. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz