Nawyk 5 Budowanie relacji - oklepany termin, niemniej istotny...
relacja czyli zaufanie... ten szczególny rodzaj związku, w którym gadacie
niemal o wszystkim i macie pewność, że nic poza tę relację nie wypłynie..., że
jak się umówicie na coś, to właśnie takie będzie...Do zarządzania relacjami
przydaje się system CRM. Sprzedawcy lubią go traktować jak narzędzie szefa do
kontroli ich pracy. Jednak spełnia dużo bardziej istotną rolę: pozostawia w
pamięci to, o czym łatwo zapomnieć...
Nawyk 6 Optymizm i entuzjazm - Wielkich
sprzedawców od przeciętnych wyróżnia to, że zawsze mają świetną, przyciągającą
do siebie postawę... Klient zgłasza problem - ok, przyjrzyjmy się temu...
sprawdzimy co się da zrobić... Nie warto przesadzać z "gadkami-szmatkami" ani owijać w bawełnę. Klienci czują się bezpiecznie, gdy mają do czynienia z człowiekiem, który wie co mówi i
troszczy się o swój interes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz