środa, 22 lutego 2012

Podróż bohatera. cz 3

No, to z serii Podróż Bohatera uzbierałam następną opowieść, o demonach, i drodze:)

Wezwanie do zmiany - rozczarowałam się działaniem branży szkoleniowej i sądzę, że mogę zrobić to lepiej. Misją podróży jest więc pokazanie rynkowi, że można inaczej: ciepło, z uwagą i rzetelnie. W oparciu o czytelne  zasady. Wzywa mnie też wewnętrzna pieśń. Czuję, że to właściwy moment i chcę to zrobić.
Niezbędne w podróży - pomysł/koncepcja/know-how, zespół trenerów, towarzysze/przyjaciele, pieniądze (niewiele) czas, pełna akceptacja dla tego co u mnie i dla tego co się zdarzy; do tego osobna paczka "rodzinna" i przekonanie, że jakoś dam radę.
Demony - ojej, nie do przewidzenia, ale z przyjaciółmi dam radę. Część z nich mogę już przewidzieć i już się zabezpieczyłam.
Przewidywana transformacja - nie wiem, ciekawi mnie to.
Powrót - po wypełnionej misji:) z prezentami.

za:polygamia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz