środa, 30 września 2009

Zarobić pierwszy milion?

Spotkałam się wczoraj z fantastyczną osobą, Justyną, która oprócz wielu sukcesów w sprzedaży odnotowała dodatkowy - sukces w zarządzaniu finansami. Podzieliła się swoją wiedzą i otworzyła mi głowę na zjawisko pieniądza w życiu. Po zastanowieniu, wcale nie długim, odkryłam, że kluczem do sukcesu finansowego, oprócz znajomości mechanizmów rynkowych i skutecznych narzędzi, jest POLUBIENIE własnych pieniędzy. W odróżnieniu do takiego zwykłego lubienia, to POLUBIENIE niesie za sobą dodatkową energię, na wskroś pozytywną, przeznaczoną tylko dla tych, którzy znają sekret..

Dzięki Justynie, a pośrednio dzięki mojej przyjaciółce Kasi, i ja znam tę tajemnicę... Należę do elity wtajemniczonych i już pracuję na to, by stać się milionerką - dosłownie.

Czy są już chętni na to szkolenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz