wtorek, 7 lipca 2009

Zakończenie współpracy - podsumowanie sukcesów osobistych

W dniu dzisiejszym odzyskałam:
- samodzielność;
- całą swoją wiedzę i doświadczenie;
- czas dla synów;
- spokój w związku z wakacjami i zaczynającą się szkołą;
- wiarę w siebie;

W dniu dzisiejszym dowiedziałam się, że:
- jestem twarda;
- jestem asertywna;
- mam wystarczające kompetencje, by zacząć samodzielnie i konsekwentnie prowadzić swój biznes;
- dowiedziałam się też, że MUSZĘ to robić.

A do tego od dzisiaj nie marnuję czasu na rozmowy bez wyniku;

To efekt nieciekawego rozwiązania jakie TK zaproponowała mi przez telefon. Nie obyło się bez emocji, ale podsumowanie doświadczenia jest takie jak powyżej - NA WSKROŚ POZYTYWNE. Pozytywne także dlatego, że baaaardzo tego potrzebowałam. Dlatego, droga TK, jeśli tu zajrzysz - DZIĘKUJĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz