Wyjątkowa waluta... Każdego dnia wpływa na konto i można jej wydawać do woli... lub ją inwestować...
Ostatnio rozmawiałam z fantastycznym menedżerem o tym, że pewien kłopot w pracy przeszkadza mu osiągać sukcesy. Ten kłopot to .. brak czasu... Gdy przyjrzeliśmy się bliżej okazało się, że inwestuje w działania, którymi nie chce się zajmować, które są dla niego przykre i ... w praktyce wcale nie prowadzą go do sukcesu.
Czy wy tez miewacie podobne sytuacje. Robicie, robicie, robicie... piszecie, piszecie, piszecie... a Klienci jakoś nie widzą wartości w tej waszej pracy... a przełożeni zwracają uwagę na potrzebę zmiany...
Inny menedżer pokazał mi, że pracę z Klientami dzieli na etapy:
I: poszukiwanie kryteriów dla dobrej współpracy
II. podpisanie umowy
III. wdrożenie
Gdy na początku pojawiają się istotne - różniące - kwestie, menedżer nie podejmuje współpracy. Doświadczenie mówi mu, że będą wracały na etapie wdrożenia i zabierały cenny czas przeznaczony na inne zadania. Woli inwestować czas w pracę z Klientami, którzy rokują dla jego sukcesu.
Te dwie postawy we wspaniały sposób pokazują jak różne podejścia za zarządzania czasem. W pierwszym przypadku menedżer działający nawykowo, w jakimś sensie leniwie, poddający się biegowi spraw i ... cierpiący z tego powodu. W drugim przypadku menedżer świadomy waluty jaką operuje i zdolny zarządzać nią na swoją korzyść...
A jak jest u Ciebie?
Czy wy tez miewacie podobne sytuacje. Robicie, robicie, robicie... piszecie, piszecie, piszecie... a Klienci jakoś nie widzą wartości w tej waszej pracy... a przełożeni zwracają uwagę na potrzebę zmiany...
Inny menedżer pokazał mi, że pracę z Klientami dzieli na etapy:
I: poszukiwanie kryteriów dla dobrej współpracy
II. podpisanie umowy
III. wdrożenie
Gdy na początku pojawiają się istotne - różniące - kwestie, menedżer nie podejmuje współpracy. Doświadczenie mówi mu, że będą wracały na etapie wdrożenia i zabierały cenny czas przeznaczony na inne zadania. Woli inwestować czas w pracę z Klientami, którzy rokują dla jego sukcesu.
Te dwie postawy we wspaniały sposób pokazują jak różne podejścia za zarządzania czasem. W pierwszym przypadku menedżer działający nawykowo, w jakimś sensie leniwie, poddający się biegowi spraw i ... cierpiący z tego powodu. W drugim przypadku menedżer świadomy waluty jaką operuje i zdolny zarządzać nią na swoją korzyść...
A jak jest u Ciebie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz