środa, 24 września 2014

Zmieniam profil

Jako, że pisać kocham, a pisanie wykorzystuję do tego, żeby dużo układać w głowie, wykorzystam teraz profil tego bloga, aby opisać Wam wszystkim swoje 90-dniowe wyzwanie.

Jak będzie się komuś chciało to może prześledzić tego bloga i sprawdzić, jak następował mój samorozwój. Od wściekłej dziewczyny, która nie wie, co dalej -  po świadomą kobietę, która zmierza własną ścieżką, bez oglądania się na cokolwiek i wbrew przeciwnościom losu...

Będzie jak zwykle, czyli emocjonalnie, ale za to z osobistego doświadczenia:)

Czym jest 90-dniowe wyzwanie?
To nic innego jak 3-miesięczny program intensywnej zmiany,  który ma mnie zawieźć tam, gdzie jeszcze nie byłam. Za 90 dni mam stanąć na rynku razem ze swoim mocnym power teamem i wymiatać. Ma nam być lżej i fajniej:) Mamy wiedzieć jak razem zarabiać pieniądze, jak się rozwijać, jak pokonywać trudności.

Za mną na razie etap dojrzewania do pomysłu.
Jestem radosna, bo w moje 90 dni weszłam z cudownym pomysłem, na tworzenie czegoś wielkiego - społeczności 100 ZDROWYCH RODZIN. W ciągu 90 dni chcę, aby 100 rodzin dowiedziało się o mnie, o tym co robię i w czym pomagam. Mam marzenie, aby te rodziny, to były rodziny przedsiębiorców branży wellness (każdy, kto sprawia, że innym jest dobrze), którzy tak jak ja, mają ambicje, aby stawać się lepszymi, sprawniejszymi przedsiębiorcami:) Za mną pierwsze doświadczenia, poprawki, spotkania itd... O wszystkim będę nadawać na bieżąco:)

A najpiękniejesze jest to, że pierwszy raz odkąd działam samodzielnie, WIEM i CZUJĘ, że nie robię tego sama:) Że mam obok siebie ludzi, którzy myślą podobnie jak ja, ale nie tak samo i mogę liczyć na ich wsparcie, dobre (i nie dobre też) słowo. Tego pragnęłam i za tym tęskniłam. I to mam:)

Także tak:)
Trzymajcie kciuki:)


1 komentarz: