czwartek, 25 września 2014

Fundamenty, czyli wolność i odwaga

W pierwszej chwili 100 ZDROWYCH RODZIN było wielkie, potężne, nie do zrealizowania, nawet przerażające. A po etapie przygotowania to nic więcej jak proces wypełniony technikaliami, które trzeba zabezpieczyć. Wiedzieć co, wiedzieć z kim, wiedzieć jak... i robić to... Wolność i odwaga w jednym:)

Za nami (ja i Kasia) pierwsze spotkania i pierwsze błędy...

Za nami też istotne obszary, które wymagały, aby zostać przerobione:

1. WOLNOŚĆ
2. ODWAGA


Mam jasność, że one wzajemnie na siebie oddziałują. Mają wpływ na zakres marzeń i sposób działania. Gdy wszystkiego się bałam, to marzyłam o tym, co bezpieczne. Gdy przestałam się bać, stanęłam w gotowości do zrealizowania najdzikszych pomysłów. Bo wolność to też odwaga do poszukiwania niestandardowych rozwiązań. To brak granic - te przecież wynikają ze strachu...

Ale uczyłam się tego ponad rok... Teraz w 90 dni chcę nadrobić czas, który oddałam w zamian za tę naukę. Wiem, że będę zarażać tą wolnością i odwagą:) Mam jasność, że oprócz pieniędzy i czasu to kolejne istotne rzeczy, których ludziom brakuje. Tymczasem gdy jest odwaga i wolność - niczego już ludziom nie brakuje...

Czego Ty potrzebujesz, aby poczuć wolność i odwagę?
1. pieniądze - to jest to, co maksymalnie uwalnia od wszelkich blokad, gdy ich nie masz i boisz się, że Ci ich zabraknie - nie jesteś odważny i daleko Ci do podejmowania prawdziwie wolnych decyzji. Policz ile potrzebujesz i stwórz plan, jak to osiągnąć. Otwórz się na szanse i możliwości.
2. żadnych przekonań - to co często ludzi trzyma, to przywiązanie do schematów. Poznaj swoje schematy i przestań się im poddawać
3. cisza - odwaga rodzi się w ciszy. Gdy umiesz przebywać z sobą w ciszy, to jesteś na najlepszej drodze, aby stać się wolnym i odważnym człowiekiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz