wtorek, 10 grudnia 2013

Nawyki, które pracują w sprzedaży Cz.1

Nawyk 1: zdobywanie umiejętności/uczenie się - wspaniali sprzedawcy rozumieją sprzedaż, rozumieją każdy z jej etapów, wychodzą poza oczekiwania klienta i biorą odpowiedzialność za to, co będzie z klientem po dokonaniu zakupu. Uczenie się - w tym ujęciu - nie polega tylko na zdobywaniu wiedzy z książek czy z kursów. To proces, w którym uczysz się Klienta, jego branży, jego potrzeb. Mając tę wiedzę, możesz służyć mu częściej i bardziej niż konkurencja.


Nawyk 2: wiedza o produkcie - wspaniali sprzedawcy wychodzą poza materiały przygotowane przez firmę; korzystają ze skryptów czy arkuszy rozmowy, ale są gotowi udzielać także dodatkowych informacji; obawy Klienta traktują jak oczywisty punkt spotkania - potrzebują wiedzy, aby być partnerem w tej rozmowie i stają się nim dając rzetelne odpowiedzi. Najczęściej tę wiedzę uzyskujesz korzystając z produktu, który sprzedajesz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz