Nawyk 1: zdobywanie umiejętności/uczenie się -
wspaniali sprzedawcy rozumieją sprzedaż, rozumieją każdy z jej etapów, wychodzą
poza oczekiwania klienta i biorą odpowiedzialność za to, co będzie z klientem
po dokonaniu zakupu. Uczenie się - w tym ujęciu - nie polega tylko na
zdobywaniu wiedzy z książek czy z kursów. To proces, w którym uczysz się
Klienta, jego branży, jego potrzeb. Mając tę wiedzę, możesz służyć mu częściej
i bardziej niż konkurencja.
Nawyk 2: wiedza o produkcie - wspaniali sprzedawcy
wychodzą poza materiały przygotowane przez firmę; korzystają ze skryptów czy
arkuszy rozmowy, ale są gotowi udzielać także dodatkowych informacji; obawy
Klienta traktują jak oczywisty punkt spotkania - potrzebują wiedzy, aby być
partnerem w tej rozmowie i stają się nim dając rzetelne odpowiedzi. Najczęściej
tę wiedzę uzyskujesz korzystając z produktu, który sprzedajesz.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz