wtorek, 17 grudnia 2013

Nawyki, które pracują w sprzedaży Cz. 2

Nawyk 3: uczciwość i rzetelność - klienci rozpoznają kiedy sprzedawca mówi prawdę, a kiedy kłamie; gdy chcesz przyspieszyć sprzedaż - zapomnij o sukcesie... Klient jest wrażliwy i zawsze wyczuje, że się spieszysz... że chcesz od niego więcej niż może ci dać... Jeśli chcesz sprzedawać więcej i częściej stale poszerzaj swoją bazę kontaktową.


Nawyk 4. otwartość i bezpośredniość - sprzedawca mówi o istotnych punktach produktu, kontraktu jasno i zwięźle, nie przesadza z "gadkami-szmatkami", nie owija w bawełnę. Klienci czują się wtedy bezpiecznie i widzą, że mają do czynienia z człowiekiem, który wie co mówi i troszczy się o swój interes. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz