niedziela, 9 października 2011

Dawać z siebie to, co najlepsze


"I wcale nie chodzi o ty by starać się być najlepszym, chodzi o to by dawać z siebie to co najlepsze, najlepiej jak potrafisz TERAZ.
Żeby zaangażować się."

Ten cytat pochodzi ze strony Michała Kułakowskiego www.jestemnaswojejdrodze.pl. Poznałam go, poszukując rzetelnych trenerów i coachów do swojej pracy. Odpowiada mojemu podejściu do życia i do pracy, myśleniu o tym, że prawdziwość i zaangażowanie budują to, co w życiu najważniejsze.

Dla mnie jest to o tyle ważne, że w ostatnich dniach spotkałam się z czymś w rodzaju zarzutu o uczciwość. Mocno przeżyłam tę konfrontację. Długo nie mogłam zrozumieć, czym jest ten zarzut. Z czasem stanęłam na nogi.  Wiem, że moje podejście nie pasuje do typowego biznesu i wprawia go w osłupienie, a jednocześnie w biznesie szkoleniowym jest tym, co niezbędne by budować. Właśnie to daję od siebie. Zaangażowanie i dawanie tego co najlepsze - TERAZ. Cieszę się, że mam koło siebie ludzi, którzy myślą jak ja. Widzę, że strategia rzetelności się sprawdza i wiem, że to jest słuszna droga: dla mnie, dla mojej rodziny, dla moich Klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz