czwartek, 3 lutego 2011

Co zrobić gdy... - subiektywny kurs sprzedaży prowadzony dla samej siebie. Cz. 1

Złości mnie kiedy Klient podejmuje decyzję o wyborze firmy na podstawie ceny. Do dzisiaj szłam na żywioł,  badałam, co jest rzeczywistym powodem decyzji Klienta - bez satysfakcji.Chcę to zmienić. Niech na liście sukcesów znajdzie się odkrycie jednego z wąskich gardeł w mojej sprzedaży - słabo cisnę Klienta. Chcę to zmienić.

Lekcja I. 
Temat: Co zrobić, gdy Klient uznał, że cena jest dla niego za wysoka i zdecydował, że podejmie współpracę z inną firmą. Jak zachwiać bezpieczeństwem Klienta?


3 odpowiedzi na informację, że cena produktu jest za wysoka:

1. Może inni zaproponowali to szkolenie Państwu taniej, ale tylko my możemy zapewnić kompleksową, sprawną obsługę. To duża oszczędność, gdy dostawca przekazuje Pani gotowy, najwyższej jakości produkt w ustalonym terminie.
2. Czy inni dostawcy rzeczywiście dopasują to szkolenie do Państwa potrzeb? My to robimy na każdym etapie szkolenia. Nasi trenerzy mają takie doświadczenie praktyczne i trenerskie, które pozwala im swobodnie żonglować narzędziami i technikami - w zależności od potrzeby, także na etapie realizacji - by spełnić oczekiwania Klienta.
3. Program proponowanego szkolenia został już sprawdzony w praktyce. Znamy typowe reakcje uczestników na zastosowane narzędzia i wiemy jakie efekty przynoszą zastosowane metody. Czy potrzebuje Pani kontaktów do Klientów, którzy pracowali z nami w ramach takeij realizacji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz