Powiedzenie "80 pracowników - 120 problemów" doskonale oddaje Twoją sytuację jako szefa...
Wiesz, czego chcesz dla swojej firmy i czego oczekujesz od swoich ludzi, ale nie masz czasu, aby zająć się doskonaleniem zespołu i pojedynczych osób...
Chcesz zacząć wymagać od swoich ludzi konkretnych postaw i zachowań, ale nie masz kompetencji, aby przekazać im swoje oczekiwania i standardy...
Usługa Interim Managera jest właśnie dla Ciebie...
Wspólnie pracujemy nad tym, aby stworzyć wyraźną wizję dla Twoich pracowników a potem, korzystając z naszych kompetencji, wdrażamy ją w Twoim zespole.
Szkolenia, instruktaże, praca z nawykami, sesje informacji zwrotnych - to tylko niektóre narzędzia, które stosujemy, aby osiągnąć
Twój rezultat.
Monika Kurdej
M: 606 789 681
E: monika.kurdej@trainingplus.pl
www.trainingplus.pl
Interim Manager to Twój człowiek w Twojej firmie. Realizuje te działania, które Tobie - jako ekspertowi od Twojej firmy - sprawiają trudność: mentoring i edukacja postaw w miejscu pracy, wizyty z pracownikami u Klientów, rozmowy korygujące i motywujące, wyznaczanie celów i zadań... i wszystko, co jest potrzebne, abyś dysponował zespołem ludzi, którzy wiedzą co robić, wiedzą jak to robić i robią to...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz