niedziela, 27 lutego 2011

"Dobrobyt to umiejętność robienia tego, co chcesz robić, w momencie, w którym chcesz to robić".
Raymond Charles Baker

sobota, 12 lutego 2011

"Zen współczesnych" Chris Prentis

Człowiek prawdy widzi to, co dostrzega oko,
i nie stwarza niczego, czego nie ma. Słyszy to, co dociera do jego uszu, i nie śledzi wyobrażonych niuansów czy poddtekstów. On... nie zajmuje się ukrytymi znaczeniami.
Czuang Tsy


Nigdy nie mów "nie potrafię", bo jesteś nieograniczony. Nawet czas i przestrzeń, w porównaniu z Twoją prawdziwą naturą są niczym. Możesz zrobić wszytko i cokolwiek.
Swami Vivekananda

niedziela, 6 lutego 2011

Co zrobić gdy... - subiektywny kurs sprzedaży prowadzony dla samej siebie. Cz. 2

Pracując z Klientem pamiętam o tym, że dzisiaj ważne są dla niego:
1. jakość - nie ilość,
2. wartości jakie niesie za sobą produkt, usługa, w tym jak dalece da się dopasować mój produkt do jego potrzeb i oczekiwań.
3. praktyczność i realność tego, co otrzymuje - w odróżnieniu od enigmatycznych obietnic.

W mojej sprzedaży - usługa i to mocno wirtualna na etapie podejmowania decyzji (szkolenia, rozwój), te trzy wydają się być najbardziej kluczowe. 

sobota, 5 lutego 2011

Zastanawiam się nad zmianą

Dzięki uświadomieniu sobie, że każda faza życia jest zdarzeniem naturalnym, nie musimy na zmienne koleje losu reagować zwątpieniem lub nadmiernym podnieceniem. Widzimy wtedy, że w każdych okolicznościach możemy zachować swą dumę i odwagę, że każda sytuacja jest okazją do doświadczania pełni życia

Chogyam Tnungpa Szambala „Święta ścieżka wojownika”



czwartek, 3 lutego 2011

Co zrobić gdy... - subiektywny kurs sprzedaży prowadzony dla samej siebie. Cz. 1

Złości mnie kiedy Klient podejmuje decyzję o wyborze firmy na podstawie ceny. Do dzisiaj szłam na żywioł,  badałam, co jest rzeczywistym powodem decyzji Klienta - bez satysfakcji.Chcę to zmienić. Niech na liście sukcesów znajdzie się odkrycie jednego z wąskich gardeł w mojej sprzedaży - słabo cisnę Klienta. Chcę to zmienić.

Lekcja I. 
Temat: Co zrobić, gdy Klient uznał, że cena jest dla niego za wysoka i zdecydował, że podejmie współpracę z inną firmą. Jak zachwiać bezpieczeństwem Klienta?


3 odpowiedzi na informację, że cena produktu jest za wysoka:

1. Może inni zaproponowali to szkolenie Państwu taniej, ale tylko my możemy zapewnić kompleksową, sprawną obsługę. To duża oszczędność, gdy dostawca przekazuje Pani gotowy, najwyższej jakości produkt w ustalonym terminie.
2. Czy inni dostawcy rzeczywiście dopasują to szkolenie do Państwa potrzeb? My to robimy na każdym etapie szkolenia. Nasi trenerzy mają takie doświadczenie praktyczne i trenerskie, które pozwala im swobodnie żonglować narzędziami i technikami - w zależności od potrzeby, także na etapie realizacji - by spełnić oczekiwania Klienta.
3. Program proponowanego szkolenia został już sprawdzony w praktyce. Znamy typowe reakcje uczestników na zastosowane narzędzia i wiemy jakie efekty przynoszą zastosowane metody. Czy potrzebuje Pani kontaktów do Klientów, którzy pracowali z nami w ramach takeij realizacji?